Adwokaci nie mają tak wielu opcji reklamowych jak inne firmy usługowe. Reklama w telewizji czy na billboardach to zazwyczaj nie wchodzą w możliwości reklamowe działań kancelarii prawnych (szczególnie tych młodych). Dlatego wiemy, jak ważny jest łatwość zapamiętania i estetyka tego co będzie widział Twój przyszły klient.
Jako Pan Adwokat lub Pani Adwokat będziesz używać loga dosłownie na każdym kroku:
Dlatego każdy element Loga Kancelarii, który może przyciągnąć uwagę klienta i zostać łatwo zapamiętany, jest na wagę złota.
Chcemy, żeby TWOJE nowe LOGO staje się kluczowym narzędziem w budowaniu rozpoznawalności marki bez konieczności dużych inwestycji w reklamę.
Projekt logotypu to nie tylko estetyka – to strategia. To element, który tworzymy z większym sensem. Na bazie tego małego graficznego znaku będą budowane całe Twoje działania marketingowe i komunikacyjne. Strona internetowa, wydrukowane materiały reklamowe czy social media będą „ubrane” właśnie w ten element. W projekcie loga używamy również fontu (tj. czcionki), który po Twojej akceptacji będzie (a raczej powinno być) tożsame z całą resztą.
Stąd naszym skromnym zdaniem istotne i po prostu ekonomicznie opłacalne jest zaprojektowanie od razu odpowiedniego logotypu dla kancelarii.
Martin Scorese
Lenoardo DiCaprio
Brendan Fraser
Robert Di Niro