5 powodów dla których warto mieć stronę kancelarii adwokackiej czy radcowskiej.

5 powodów dla których warto mieć stronę kancelarii adwokackiej czy radcowskiej.

„Czy warto mieć stronę internetową kancelarii?”

Często w rozmowie z prawnikami (np. po egzaminach zawodowych) dostajemy tego typu pytania. Odpowiedź w dzisiejszych czasach nasuwa się sama. Tak, warto mieć zakładając swoją kancelarię podstawę reklamy i rozpoznawalności w XXI wieku.

Jeśli ktoś miałby nadal wątpliwości, przygotowaliśmy krótką listę wskazującą najważniejsze aspekty posiadania strony www.

  1. Ułatwienie kontaktu – strona internetowa może służyć jako miejsce, z którego potencjalni klienci mogą skontaktować się z Tobą, wysyłając wiadomość lub dzwoniąc na podany numer telefonu.

    Nie musisz rozdrabniać się w podawanie wszystkich danych kontaktowych. Wystarczy podanie adresu strony i Klient sam znajdzie informacje – może nawet numer konta bankowego? 🙂
  2. Zwiększenie zasięgów – strona internetowa jest skutecznym sposobem, aby dotrzeć do szerszej publiczności i zwiększyć świadomość marki. Pomoże w tym szczególnie pozycjonowanie strony kancelarii.
  3. Budowanie zaufania – Strona www będzie na pewno służyć do prezentowania informacji o Tobie i kancelarii – ale…! Jeśli jeszcze nie czytałeś/czytałaś to istnieje książka o tytule „Zaufanie, czyli waluta przyszłości”.

    Jak wynika z naszych obserwacji (i informacji od naszych super Klientów) – znaczna część Klientów kancelarii sprawdza swojego przyszłego pełnomocnika. Nawet jeżeli prawnik jest „z polecenia” to i tak następuje proces weryfikacji.

    Klienci często sprawdzają:
    • twoje zdjęcie
    • opinie o Tobie (np. w Google Moja firma)
    • informacje na stronie
    • i wiele więcej indywidualnych dla Klienta aspektów
  4. Zwiększenie sprzedaży usług w kancelarii – strona internetowa kancelarii może być skutecznym narzędziem marketingowym do zwiększenia liczby zleceń i wzrostu sprzedaży usług.

    Nie mówimy tutaj o nachalnej sprzedaży (niczym w serialu Better Call Saul) ale o informowaniu Klienta o Twoim zakresie usług.

    Jeśli masz swoją specjalizację (do czego zachęcamy) to możesz „podpiąć” do strony np. listę mailingową i od początku istnienia strony zbierać swoich idealnych klientów. Oferując im na początek choćby co miesięczny mail w określonej tematyce (np. IPBOX dla programistów).
better call saul czyli reklama prawnika
Dodaj komentarz

Your email address will not be published.